Nekünk a Borhálónál a minőségi bor a szenvedélyünk. A hétköznapi borfogyasztásban viszont örökös párharcát vívja minőség és mennyiség. Mi ebben a csatában kívánunk a számunkra már-már szent cél érdekében harcba szállni. A minőségi bor hétköznapi fogyasztása oldalán. Reméljük, hogy sikereinkkel tovább tudjuk erősíteni a már most is tendenciának látszó győzelmét a minőségnek.
A mindennapok borszeretete néha különösen nehézkes és költséges, ha engedünk az aktuális trendeknek. Pedig a minőségi borfogyasztást nem engedhetjük, hogy úri kiváltság legyen, mint ahogy azt sem, hogy egy komoly havi költségvetést igényeljen, s annak mentén dőljön el, hogy a legjobb fajtákból vagy az ’olcsó’ borokból válogatnak fiatalok, párok, családok, amikor a hétköznapi borélvezetet vagy az alkalmi borfogyasztást kívánják megélni.
A Borháló franchise hálózat kiépítése során arra törekszünk, hogy a borásztól a borfogyasztókig mindenki megtalálja a számításait! A borfogyasztónak ne kelljen lemondani a bor élvezetéről a mindennapokban, megfizethető minőségi élvezethez juttatjuk tanácsadással és megfelelő, minőségi termékekkel. A láncolatban nemcsak a borfogyasztók, hanem a franchiseban résztvevő üzletek is jól járnak a stabil ügyfélkör és a remek minőségű termékek párosításával.
Most és mostantól, feladatunk ennek a folyamatnak a tökéletesítése. Hogyan tesszük mind ezt?
Fáradhatatlanul rójuk Magyarország pincéit és félelmet nem ismerve kóstoljuk végig az összes hordó tartalmát. Tesszük mindezt azért, hogy a borfogyasztóinknak minden nap a legjobb bor, a legjobb áron kerülhessen az asztalára, hogy tudjanak kihez fordulni tanácsért, ha vendégeket várnak, ha egy étel mellé bort keresnek, vagy egy borhoz receptet szeretnének. Hogy legyen mivel koccintani az ünnepségeken, hogy szakszerűen tudják hűteni magukat egy fröccsel a nyári melegben, vagy épp melegedni egy forralt borral télen.
Kínálatunkat úgy válogattuk össze, hogy minden tájegység jellegzetes vagy érdekes fajtája megtalálható legyen. Hisszük, hogy a lényeg magában a borban van, így a palackozást, és egyéb körítést elhagyva (maradt a pillepalack és a papírdoboz) elképesztő árakon juthatsz hozzá nagy és kevésbé nagy nevek, de mindenképpen kiváló boraihoz.
„Ha már sok, legalább legyen jó!”
A Borháló filozófiája után beszéljünk most egy kicsit az eddigi sikereinkről, jövőbeni terveinkről. Az elérhető minőségi borfogyasztás terjesztése több mint sikeres és ezt Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címmel díjazta a szakmai szövetség 2014-ben. Folyamatosan nyíló új üzletek, a franchise-ért sorban álló vállalkozók és vállalkozások, töretlen növekedés -ezeket produkálta a tavaly alapított Borháló Borkereskedés.
A Franchise Szövetséghez érkezett pályázatok elbírálásakor fontos szempont az adott vállalkozás terjeszkedése, a forgalom alakulása, a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés lehetősége, illetve az adott márka ismertsége.
A Borháló esetében azt a kezdeményezést díjazták, amely merőben új irányvonalat képvisel Magyarországon. A Budapesten és folyamatosan terjeszkedő, egyre több megyében jelen lévő hálózat üzlet filozófiájának lényege ugyanis, hogy minél szélesebb körben terjesszék a borfogyasztást, és a minőségi borok szeretetét. A fiúk ráéreztek a legjobb marketingre és a minőségi, jó ívású borokat olyan áron tudják adni, hogy azokat az emberek meg tudják fizetni. Az emberek alatt pedig azt a széles népréteget értem, akire mindenki hivatkozik, de valahogy senki nem veszi őket komolyan. A Borháló Borkereskedés franchise sikerét mutatja még, hogy a 2013 eleji indulása óta jelenleg 38 üzletünk van, és még további 5 vállalkozó csatlakozott a hálózathoz és nyitott borkereskedést. A tavalyi gyors tempójú növekedés/terjeszkedés után, idén a hálózat megerősítése a cél a vállalkozás számára. 2014 másik nagy feladata a határon túli terjeszkedés, sok megkeresés érkezett hozzánk külföldről, a Borháló tulajdonosai pedig feladatuknak tekintik a magyar borok külhoni ismertségének növelését.
„A Borháló forradalmasíthatja Magyarországon a borfogyasztási szokásokat, amiből végső soron mindenki pro?tál” – véli Kathona Krisztián, a Borháló ügyvezetője. „Azzal, hogy a csomagolás megújításával elérhetővé tesszük az ízletes hazai borokat, újabb és újabb közönséget nyerünk meg a minőségi borfogyasztásnak.”
Röviden: nálunk tényleg más a mÉrték.
A cikk a Kolor.hu magazin 2014. őszi számában jelent meg.
A megjelent Kolor.hu magazinokat IDE kattintva tekintheti meg.