Az első kolor.hu magazin 2009 szeptemberében jelent meg. A számunkra legfontosabb üzenetet: „Festéket a festékboltból!”, ekkor tudtuk nyomtatott formában is szélesebb közönségnek elmondani. Ugyan már 2006 óta létezik a névadó kolor.hu internetes portál mely azért jött létre, hogy bemutassa a magyarországi festék kínálatot és segítsen eljutni a vevőknek a festékboltokhoz.
Jól tudjuk, hogy az internet a jelen és a jövő, de az elmúlt időszak megmutatta, hogy vannak olyan értéket képviselő, jól bevált kommunikációs eszközök, melyek sokkal közelebb hozzák egymáshoz az embereket. Ilyenek számít a papír, amelyre nyomtatott tartalom a kézzel fogható kapcsolat.
A papír alapú újság él és élni fog, mint ahogy a festékboltok is, hiszen vannak olyan jól bevált eszközök, szolgáltatások, kereskedelmi formák, melyek folyamatosan képesek felvenni a versenyt az adott kor kihívásaival. Ha szétnézünk, ma Magyarországon láthatjuk, hogy rengeteg üzenetet szeretnének eljutatni a fogyasztóhoz a különböző gazdasági társaságok. A „leghangosabban, legfeltűnőbben” általában a nemzetközi óriás vállalatok tudnak megjelenni, aminek egyszerűen az az oka, hogy sokkal több pénzt tudnak erre a célra költeni. Nekünk ebben a közegben kell megtalálnunk azokat az eszközöket, melyekkel „ki tudunk lógni” a sorból.
Erre általában az a megoldás, hogy olyan felületre helyezzük el az üzenet, amire felkapják az emberek a fejüket. Mi erre a célra a szabadság egyik jelképét, egy nyitott tetejű sportkocsit választottunk, és elindítunk egy országjáró ROADSHOW–t, melynek keretében, a lehető legtöbb helyen szeretnénk elmondani: „Festéket a festékboltból”.Reméljük, hogy sok ember arcára csalunk mosolyt a „kolor verdával”.
A cikk a Kolor.hu magazin 2015. nyári számában jelent meg.
A megjelent Kolor.hu magazinokat IDE kattintva tekintheti meg.