Prezi, a magyar siker

A  Prezi nevű magyar internetes prezentációkészítő szoftvert fejlesztő cég értéke meghaladhatja a 100 millió dollárt – írta a budapesti központú vállalkozásról közölt hétfői összeállításában a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ). A német lap szerint  jelenleg világszerte 17 millióan használják a magyar szoftvert.  A felhasználók száma havonta 1 millióval emelkedik, és másodpercenként jön létre egy-egy újabb Prezi-prezentáció.

„Nincs szükségünk olyan sok pénzre, függetlenek akarunk maradni” – mondta Somlai-Fischer  Ádám. A cég nem a bevételre koncentrál, hozzátéve, az a célja, hogy mindenki a Prezit használja. „Meg lehet törni a Power Point piaci hatalmát” – fűzte hozzá a 36 éves szakember. A Prezi összesen 120 embert foglalkoztat Budapesten és Los Angelesben. Szakértői becslések szerint a cég éves árbevétele 20 millió dollár lehet.

„Nem azért csináljuk, hogy vehessünk egy nagy autót vagy egy repülőgépet” – mondta Somlai-Fischer  Ádám. Az alapítók szerint a Prezi alkalmas lehet a Magyarországról kialakult kép módosítására is – tette hozzá. Magyarország nevével újra összekapcsolódhat a nyitottság, az innováció, a bátorság és a találékonyság fogalma. „Nem kell korruptnak lenni. A kemény munka sikerre vezet”- mondta a német lapnak Somlai-Fischer Ádám. Hozzátette: az az álma, hogy a Prezi megváltoztatja Magyarországot, mint ahogy a Nokia megváltoztatta Finnországot.

 

forrás: (MTI)

 

A cikk a Kolor.hu magazin 2013. tavaszi számában jelent meg.

A megjelent Kolor.hu magazinokat IDE kattintva tekintheti meg.

A belépés és a regisztráció átmenetileg le lett tiltva.
Compare items
  • Total (0)
Compare