A JUPOL márkanév idén ünnepli 50. évfordulóját
A JUB idén figyelemreméltó évfordulókat ünnepel – a JUB név 100. évfordulóját és a JUPOL márkanév 50. évfordulóját. A JUPOL márkanév, mely az elmúlt 50 évben a minőségi beltéri falfestékek szinonímájává vált, szorosan kapcsolódik a cég és a vállalat fejlődéséhez. Mára a legerősebb és legkelendőbb márkája lett, amely több generáció sok millió elégedett és hűséges felhasználójához kapcsolódik. Ennek köszönhetően a 2019-es évet Szlovéniában és minden piacon, ahol a JUB jelen van, át fogja szőni az ünneplés, a különböző találkozók és rendezvények. A JUB munkatársai az egyes országokban a végfelhasználókkal, kereskedőkkel és profi kivitelezőkkel karöltve büszkén fogják ünnepelni a JUPOL márkanév 50. évfordulóját. Ebből az alkalomból egy óriás JUPOL kanna több mint 5.000 km hosszú utat fog megtenni 10 országon keresztül utazva, amivel a JUB szeretné szimbolikusan összekötni mindazon piacokat, ahol a JUPOL az elmúlt 5 évtizedben bizonyított. A JUPOL milliók bizalmának köszönhetően így fogja büszkén vinni országról országra a jókívánságokat, pozitív gondolatokat és a jókedvet.
A JUB története 1875-re nyúlik vissza, amikor agyag őrlésével és pigmentálásával Szlovéniában létrejöttek az első bevonatok beltéri falakra. A JUB néhány évvel később, 1919-ben jött létre, mikor a Dol pri Ljubljaniban lévő gyárat átvette a Jugoslovenska industrija ulja i boja (Jugoszláv olaj- és festékipari vállalat) nevű horvát részvénytársaság. A cégnév idén májusban lesz 100 éves, emiatt is büszkén hírdethetjük, hogy cégünk figyelemre méltó a tradíciók és történelmi értékek megőrzésében.
A JUPOL volt az első beltéri diszperziós festék, melyet 1969-ben fejlesztett ki a JUB, és rövid időn belül a legtöbbet értékesített termék lett. Kezdeti csomagolása még szalonit hordó volt, 1972-től pedig műanyag vödör, úgynevezett hobok. Létrejöttében a legnagyobb szerepe a JUPOL atyjának, Florjan Regovec-nek van, aki akkoriban a gyár műszaki vezetője volt, majd a JUB igazgatója. Az előző évszázad 60-as éveiben megpróbált olyan festéket létrehozni, amely felhasználásra kész, ugyanakkor megfizethető is, olyat, amely alkalmas minden otthon kifestésére. A JUPOL nevet a JUB akkori könyvelője, Angela Jerman találta ki a gyártási formula alapján – fele Juboflor festék, fele Jubocolor festék – a fele/fele (POL) szót a JUB cégnevével keresztezve (JUPOL). Florjan Regovec és Franc Bernad fejlesztőmérnök, aki még három évtizedig felelt a JUPOL festék receptúrájáért, olyan védjegyet hoztak létre, amely a hazai és számos más európai piacon már 50 éve jó hírnévnek örvend.
A piaci igényeknek való megfelelési vágy és a minél jobb felhasználói élmény elérése arra sarkallja a JUB-ot, hogy folyamatosan fektessen be a beltéri falfelületek felújítására és megóvására létrehozott falfestékek programjának fejlesztésébe és bővítésébe. Ma már a felhasználók a JUPOL család termékeit környezetbarát festékekként ismerik, melyek vízbázisúak, valamint könnyen felhasználhatóak és karbantarthatóak. 2011-ben a JUB bemutatta a JUPOL termékcsaládot, amely olyan márkákat foglal magába, mint a Gold, a Brilliant, a Latex, a Junior, a Trend, a Citro, a Block, a Strong, a Thermo, a Bio Silicate, az Amikol, és még mások, az alap JUPOL pedig megkapta a Classic nevet. A JUPOL termékcsalád festékeivel évente körülbelül 200 millió négyzetméternyi falfelületet festünk le (és ez a szám évről-évre nő).
A JUPOL, melyet minden piacon nagyra értékelnek a felhasználók, egyike a legismertebb és legmegbízhatóbb márkáknak. Ezt a fogyasztók és a szakmai közönség számos elismerése is bizonyítja, melyek alapján a hazai piacon a legjobb termékként tekintenek rá. A JUPOL védjegy tradicionálisan arra sarkallja a fogyasztókat, hogy továbbra is olyan festékeket vegyenek otthonaik festéséhez, melyek ötvözik a különböző előnyöket a minőséggel és a kiváló árfekvéssel.