CSINÁLD MAGAD KÖZÖSSÉG A FACEBOOK-ON!

Több, mint 4000 fős rajongói tábora lett egyik hétről a másikra Podmaniczki „Szobafestő” Attila mesterembernek a világ legnagyobb közösségi portálján, a Facebook-on. A Csináld magad! közösség gyors fejlődése mindenkit meglepett.

„Létezik egy szobafestő, aki rágyúrt a festékekre, tökéletesítette állóképességét, relaxációs technikákat gyakorolt, megtanult helyesen írni, vakon gépelni és blogot indított, amihez talált egy szponzort, mert elhatározta, hogy megtanítja az embereket a festésmázolás trükkjeire azért, hogy ne csapják be őket, spórolni is tudjanak és minőségi magyar festékeket válasszanak” – dübörög a Rocky zenéje, miközben ez néhány mondat látható abban a humoros online videóban, amely bejárta a világhálót az elmúlt hetekben. A kisfilm főszereplője Podmaniczki Attila, aki létező mesterember, 1985 óta nyomja az ipart.

Immár nemcsak a valóságban, hanem a virtuális térben is. A világ legnagyobb közösségi portálján, a Facebook-on Attila az év elején elindította a Csináld magad! közösséget, amelynek tagjait hasznos videókkal, tanácsokkal és ötletekkel segíti. A Youtube-on saját csatornát hozott létre, ahol hosszabb-rövidebb oktatófilmek segítik a felhasználók eligazodását a festékek és megoldások csodálatos világában. A mester semmit sem bízott a véletlenre: blogot is indított, ahol hetente három bejegyzéssel igyekszik segíteni mindenkinek, aki híve az otthonszépítésnek.

Szobafestő Attila nyíltan vállalja, hogy a minőségi magyar festékek és vakolatok nagykövete az interneten, talán ezért sem meglepő, hogy a magyar tulajdonú Poli-Farbe az a szponzor, amelyik segíti ténykedését a nagy nyilvánosság előtt.

Az azonban mindenkit meglepett, hogy mekkora igény mutatkozik, elsősorban a nők körében, a hasznos ötletekre és tippekre, illetve az eszmecserére. Sokan azt hitték, a Facebook a jövő. Pedig nem, ez már a jelen! Nyereményjátékokon, totókon, interaktív párbeszédeken és életszagú tanácsokon keresztül vezet az út a vásárlókig. Abból lesz a hír, amit az internet népe annak tart. Kutatások szerint a fogyasztók csak 14 százaléka bízik a reklámokban, de 78 százaléka hisz a baráti ajánlásoknak, melynek legfőbb színtere ma már az internet.

Ideje tehát csatlakozni Szobafestő Attilához a Facebook-on… 

 

A cikk a Kolor.hu magazin 2011. nyári számában jelent meg.

A megjelent Kolor.hu magazinokat IDE kattintva tekintheti meg.

A belépés és a regisztráció átmenetileg le lett tiltva.
Compare items
  • Total (0)
Compare